לנוחיותכם חילקנו עמוד זה לחמש קטגוריות על מנת שתוכלו למצוא בקלות את התשובה הרלוונטית לשאלתכם.
כמובן שאם שאלתכם לא מופיעה באף אחת מהקטגוריות הנ"ל, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר או לשאול אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו.
לנוחיותכם חילקנו עמוד זה לחמש קטגוריות על מנת שתוכלו למצוא בקלות את התשובה הרלוונטית לשאלתכם.
כמובן שאם שאלתכם לא מופיעה באף אחת מהקטגוריות הנ"ל, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר או לשאול אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו.
הכנס יתקיים ביום חמישי ה-23.08.2018.
הכנס יתקיים השנה בבנייני האומה בירושלים. פרטי הגעה והסבר על המקום ניתן למצוא בתפריט
תחת "אודות" ← "מיקום ודרכי הגעה".
הכנס מיועד לכל חובבי האנימה, המנגה ותרבות יפן באשר הם, ופתוח לקהל הרחב ולכל מי שרוצה לדעת
עוד על התחום.
נושא הכנס השנה הוא אגדות, הנושא הוא המרכז העיצובי של הכנס.
בכנס יתקיימו אטרקציות מגוונות, מספר רב של דוכנים מסחריים ועצמאיים של מנגה ואנימה, הקרנות סרטים, תחרות תחפושות (קוספליי) גדולה, הרצאות מעשירות, פאנלים מעניינים, פינות משחקים, טורנירי קונסולות, תחרות שירה ועוד.
ניתן למצוא מידע נוסף בקטגוריית "אירועים", בראש התפריט.
מחיר כניסה רגילה לכנס הינו 65 שקלים, בעוד שכרטיס כסף הינו 75 שקלים וכרטיס זהב הינו 130 שקלים. ניתן לקרוא עוד אודות הכרטיסים בעמוד "רכישת הכרטיסים".
שלל אירועי הכנס הם בחינם ואינם דורשים תשלום נוסף מעבר לכרטיס הכניסה לכנס.
ניתן יהיה לרכוש כרטיס כניסה ביום הכנס בקופות בכניסה, או להזמין מראש כרטיסים באתר דרך "רכישת כרטיסים" בראש העמוד.
על המקום חלים חוקי בטיחות בסיסיים, לכן יש איסור על כל שימוש בחפץ אמיתי שעלול להוות סכנה לאנשים, למשל חרבות ממתכת (גם שאינן מושחזות), מחבטים, אלות, ונשקים פוטנציאלים אחרים שאינם מחומר פלסטי, רך, או מרופד.
הכנסת כל חפץ שכזה תוביל להחרמת החפץ בכניסה למתחם. במידה ואינכם בטוחים אם חפץ כלשהו נופל תחת הגדרה זו, ניתן לשלוח אלינו הודעה עם תיאור החפץ בעמוד "צרו קשר", לצורך ווידוא.
את הכרטיסים שהוזמנו דרך האתר ניתן לקבל ביום הכנס בעמדת הקבלה המיועדת לקבלת כרטיסים שהוזמנו מראש. יש להציג בעמדה (מודפס או בטלפון) את האישור שנשלח אליכם למייל לאחר רכישת הכרטיס באתר.
חשוב להדגיש: הכרטיסים אינם נשלחים בדואר.
הכנס אינו דורש הרשמה מראש, את כרטיס הכנס ניתן לרכוש בכניסה למתחם או במכירה מוקדמת באתר.
בכנס ניתן להירשם להתנדבות, העברת תכנים, הקמת דוכן והשתתפות באירועי הקוספליי.
מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.
במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה ניתן לפנות במייל לכתובת [email protected], לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.
ההרשמה להעברת אירוע תוכן מתבצעת דרך צוות תכנים. תוכלו למלא את הטופס באתר ולהגיש רעיון להרצאה, פאנל, סדנה, או כל רעיון מקורי אחר. לשאלות נוספות ניתן לפנות במייל: [email protected]
ניתן להירשם להעברת אירועי תוכן במעלה התפריט באתר דרך קטגוריית הרשמה -> "הרשמה להגשת תוכן".
על פי חוק, ההתנדבות מותרת מגיל 15 ומעלה.
הגשת תוכן נחשבת כהתנדבות כיוון שאינה בתשלום, ולפיכך מוגבלת לגיל 15 ומעלה בלבד.
לא. התקנון קיים על מנת לספק קווים מנחים לנרשמים ולצוות תוכן על מנת לשמור על עבודה מתואמת.
התקנון הינו סופי ומשמש תנאי סף לאישור הרשמה.
בכנס ניתן למצוא פעילויות תוכן שונות: הרצאות, סדנאות, פאנלים, אירועי תוכן, הקרנות סרטים, קוספליי ועוד מגוון רחב של פעילויות נוספות שיפורסמו במהלך החודשים הקרובים.
ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת [email protected] במקרה של שאלות או בקשות.
עם זאת, פנייה ישירה לא פוטרת מאישור התקנון ולא תבטיח התייחסות שונה מהרשמה דרך טפסי האתר.
צוות תוכן ישמח לקבל ולהתייחס לכל פנייה אישית או מקצועית המבקשת להשתלב באירועי התוכן.
לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת [email protected]
אורך משמרת הוא 4 שעות. מומלץ לאכול קצת לפני כדי לא להיות רעבים באמצע המשמרת.
בכנס הקרוב לא יתקיים תדריך פיזי, אלא תדריך אינטרנטי בלייב דרך קבוצת הפייסבוק שלנו. הוא יתקיים ב-14.6 ותוכלו לצפות בו גם אחרי שיסתיים.
להודיע לנו בהקדם! אנחנו לא נכעס או נאכל אתכם, אנחנו פשוט רוצים לדעת כמה שיותר מוקדם כדי להיערך בהתאם ולמצוא מחליף.
מתנדבי משמרת בוקר יקבלו את האוכל לאחר המשמרת, יתר המשמרות יקבלו לפני תחילת המשמרת שלהם.
את האוכל תוכלו לקחת מחדר המתנדבים.
כל מתנדב מתחת לגיל 18 צריך לשלוח לנו אישור הורים על מנת שיוכל להתנדב בכנס.
את האישור שולחים למייל של צוות משאבי אנוש. ניתן להדפיס, להחתים את ההורים ואז לסרוק ולשלוח לנו (למי שלא מכיר- יש אפליקציות סריקה לסמארטפון, חפשו scanner ובחרו את אחת האפשרויות). לחלופין, תוכלו לחתום במחשב בעזרת פוטושופ/צייר ולשלוח לנו את הקובץ בחזרה.
את אישור ההורים יש לשלוח בהקדם האפשרי חזרה למייל שלנו.
לא כל בתי הספר מחשיבים את ההתנדבות בכנס כשעות מחויבות, אך במידה ובית הספר שאתם לומדים בו רואה בהתנדבות בכנס כשעות מחויבות, נחתים לכם את טופס השעות בשמחה.
בתחילת יוני נשלח במייל טופס העדפת שיבוצים, לאחר שתמלאו את הטופס, הצוות ממלא את טבלת השיבוצים בהתחשבות בהעדפות שתסמנו. ברגע שתשובצו, תקבלו קישור לטבלת השיבוצים ותוכלו לאשר את השיבוץ שניתן לכם.
במידה ותמצאו מישהו שמוכן להתחלף אתכם, כן. תוכלו לשאול מתנדב אחר אם הוא מוכן להחליף, במידה וכן, תצטרכו רק לשלוח לנו את השם שלכם ושל האדם שאיתו אתם מחליפים.
כחלק מתהליך השיבוץ, תקבלו למייל טופס העדפות שיבוצים. אנו מבטיחים להשתדל לענות לבקשות של כולם, אך לא נוכל להבטיח שתקבלו בדיוק את המשמרות שתרצו. ככל שתקדימו להירשם, כך תהיה לנו אפשרות לשבץ אתכם לפי העדיפות שבחרתם.
בכנס יש מספר תפקידים שאפשר להתנדב אליהם. את פירוט התפקידים ניתן למצוא בעמוד ההרשמה להתנדבות.
כיוון שיש ביקוש גבוה להתנדב בקוספליי, יש פחות מקומות פנויים. תוכלו להירשם, למלא את הטופס בהתאם ולציין זאת בהערות. כמובן שננסה לשבץ אתכם לפי ההעדפה, אך במידה ולא יהיה מקום בקוספליי, נשבץ אתכם בתפקיד אחר שסימנתם.
התנדבות בצוות עיצוב הינה התנדבות מסוג שונה. במידה ואתם מעוניינים להתנדב רק בעיצוב, אל תירשמו בטופס ההרשמה להתנדבות, אלא פנו ישירות לצוות עיצוב בכתובת [email protected] וצרפו למייל תיק עבודות.
מפגש המתנדבים יתקיים לפני הכנס, התאריך יישלח בהקדם.
אכן! ביום הכנס יהיה ניתן לשלם בקופות באשראי או במזומן לבחירתכם.
רכישת כרטיסי כסף תתאפשר עד גמר המלאי (באתר או בקופות). אנו ממליצים לרכוש כרטיסים טרם יום הכנס דרך אתר הרכישה.
רק באי כנס אשר מחזיקים בכרטיס הזהב יוכלו לפגוש את אורחי הכנס בעמדת ההחתמה.
לצערינו לאחר זמני ההחתמה לא יתאפשר לנצל את הטבות הכרטיס אשר קשורות לאורחים.
במידה והזמנתם אונליין – בעמדת ההזמנה מראש תקבלו צמיד (זהב\כסף).
במידה ורכשתם כרטיס בקופות – בעמדת הצימוד תקבלו צמיד.
לפי צמיד זה, הסדרנים ידעו אם יש לכם כרטיס מיוחד.
מספר כרטיסי הזהב מוגבל ביותר. אם בכל זאת נותרו כרטיסים זמינים, ניתן ליצור קשר עם הנהלת הכנס דרך המייל [email protected]